helgen

den här helgen förtjänade verkligen jag, hade 4 prov i veckan!   i lördags hade Filip och oskar ordnat en liten trevlig dag, som innehöll skidor i falköping, Liverpool mot united, tacos och spelkväll! aa sen sov jag hos alex och drog sedan i morse till trollhättan för att handla lite grejer. bra helg helt enkelt!  Bilden har inget med texten att göra och är en flum bild på mig och min kusin:)
Helgen var efterlängtad, hade 4 prov senaste veckan!   i lördags hade Filip och oskar ordnat en liten trevlig dag, som innehöll skidor i falköping, Liverpool mot united, tacos och spelkväll! jätte trevligt, aa sen sov jag hos alex och drog sedan i morse till trollhättan för att handla lite grejer. bra helg helt enkelt!  Bilden har inget med texten att göra och är en flum bild på mig och min kusin!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0